Zaznacz stronę

Komunikat – funkcjonowanie Centrum Europejskiego

13 marca 2020

Facebooktwitter
Szanowni Państwo,
 
W związku z Zarządzeniem nr 50 Rektora UW prof. Marcina Pałysa z dnia 10 marca w sprawie zapobiegania rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19 Dyrekcja Centrum Europejskiego na posiedzeniu w dniu 11 marca ustaliła, co następuje:
1. Wszelkie zajęcia w CE są odwołane. Osoby, które są gotowe prowadzić zajęcia zdalnie (czytaj: internetowo, via Skype, itp.) proszę o zgłoszenie tego zamiaru Pani Dyr. Annie Ogonowskiej, zgodnie z jej już rozesłanym komunikatem.  W ten sposób mają być prowadzone wszystkie seminaria, zarówno licencjackie, jak magisterskie.
2. Do 30 kwietnia br. wstrzymane są wszystkie wyjazdy służbowe naszych pracowników, na konferencje krajowe i zagraniczne. Do tej samej daty wstrzymane jest również przyjmowanie gości i organizowanie imprez z nimi w CE UW.
3. Dyrekcja gwarantuje  c i ą g ł o ś ć  p r a cy Administracji w ten sposób, że począwszy od poniedziałku 16 bm. (do piątku 13 bm. są wszyscy) w każdy dzień roboczy w Centrum będzie na dyżurze w godz. 9 – 15 codziennie po dwie osoby z Administracji, odpowiedzialne za Sekretariat oraz Dziekanat. Odpowiedni grafik, kto to będzie konkretnego dnia do końca bm. zostanie Państwu rozesłany 16 bm.
4. Dyrekcja pełni dyżury, jest dostępna on-line i telefonicznie oraz spotyka się w zależności od rozwoju sytuacji, minimum raz w tygodniu. Kolejne jej spotkanie we wtorek 17 bm.
5. Odwołane są też wszystkie zajęcia dodatkowe, w tym oczywiście kursy WOS (w tym roku już nie będą niestety wznowione) oraz planowana doroczna konferencja Debaty Publicznej (może być przeniesiona w czasie – do ustalenia z Samorządem); zawieszone są zajęcia w ramach projektu dr A. Ogonowskiej UW dla juniorów i seniorów (osoby te zostały odrębnie powiadomione).
6.Przesunięty w czasie zostaje wyjazd studentów i ich opiekunów naukowych w ramach programu ZIP do Lwowa.
7. Biblioteka Centrum jest zamknięta, a jej pracownicy włączeni do siatki dyżurów (to ewentualna wskazówka, kiedy można byłoby coś wypożyczyć czy zasięgnąć rady).
8. Rada Dydaktyczna (pod kierownictwem dyr. A. Chmielewskiej) pracuje zdalnie.
9. Jeśli chodzi o dalszy kalendarz roku akademickiego – czekamy na odpowiednie Zarządzenia Rektora i decyzje Zespołu Rektorskiego. Będziemy o nich powiadamiali.
10. Jeśłi chodzi o toczącą się kampanię wyborczą na UW będziemy postępowali zgodnie z instrukcjami Rektora oraz władz rektorskich.
11. Na zakończenie: Gdyby do tego doszło (oby nie!), prosimy zgłaszać wszelkie przypadki zachorowań zarówno naszej Administracji i Dyrekcji, jak też natychmiast zgłaszać się do lekarzy i postępować zgodnie ze znanymi już publicznie procedurami. Dotyczy to zarówno naszych studentów, jak pracowników!
12. Dalsze komunikaty z naszej strony w stosownym czasie, jak będzie po temu odpowiednie materia.
Życzę wszystkim Państwu zdrowia i odporności oraz apeluje o rozwagę i powagę, bo mamy sytuację absolutnie bezprecedensową.
Prof. dr hab. Bogdan Góralczyk
Dyrektor